Przejdź do głównej zawartości

Współpraca - ważna czy nie ważna ???


Hej 😊

Dzisiejszy wpis jest na temat współpracy… Jest ona niezmiernie ważna w naszym życiu.. Czy to zarówno na polu zawodowym jak i rodzinnym. Bez niej daleko nie zajedziemy 😊 
Plusy współpracy z innymi:
- zawiązywanie relacji -  gdy coś robimy z innymi, automatycznie wpływa to na nasze relacje. Stają się ona wartościowsze, pełniejsze.
- edukacja – współpracując z innymi nie tylko przekazujemy swoją wiedzę, ale także uczymy się od innych. A taka nauka jest przyjemna 😊
- szacunek  - uczymy się także jego.
- pomoc – współpracując możemy pomóc innym!
- rozmowa – okazja do porozmawiania, często realizując projekt, czy też jakieś prywatne wyzwania, zbaczamy z toru i rozmawiamy nie tylko o danej konkretnej rzeczy, lecz też o innej 😊 a to jest najlepsze !

Pamiętajcie, siła jest w grupie 😊 W pojedynkę możemy osiągnąć wiele, ale razem możemy przenosić góry ! 😊 zarówno w pracy, czy też w domu.

Ze swojego punktu widzenia, powiem Wam, że odkąd otworzyłam się na współpracę wiele zyskałam. Zanim zmieniłam swoje podejście byłam „Zosią Samosią”. Niby chciałam współpracować, ale większość rzeczy robiłam sama..
Dlaczego??
Nie wiem… Chyba to wyniosłam z domu…
Teraz nauczyłam się, że warto współpracować… Na każdym polu…
Zarówno w domu, jak i w pracy…
Relacje z mężem są dla mnie bardzo ważne. To on głównie on nauczył mnie, że trzeba działać razem 😊 Grać do wspólnej bramki..
W pracy także spotkałam cudownego człowieka, który uświadomił mi, że w grupie siła 😊
Te dwa bodźce sprawiły, że się zmieniłam i bardzo się z tego cieszę.
Wpis wyszedł osobisty 😊
Podobał się? Myślicie podobnie czy nie ? 
Zostawcie coś po sobie 😊

Komentarze

  1. Jak to mówią- sam może będziesz szedł szybciej, ale w grupie zajdziesz dalej ❤️ zdecydowanie warto współpracować ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

  DZIEŃ PRAW DZIECKA   Przebieg: 1. Powitanie w kole – przysyłanie iskierki przyjaźni i uśmiechu. 2.  Zabawa z szablonami – „Pokaż mi co czujesz” - omówienie prawa do wyrażania swoich emocji (szablony wyrazów twarzy). 3.  Zabawa: "Pokaż proszę". POKAŻ PROSZĘ pokaż proszę gdzie masz oczy, gdzie masz uszy, a gdzie nos, pokaż rękę, pokaż nogę, gdzie na głowie rośnie włos? podnieś rękę tupnij nogą kiwnij głową "tak" lub "nie" klaśnij w ręce skocz do góry i uśmiechnij się! 4.  Zabawa integracyjna: Ramię przy ramieniu – wprowadzenie w dobry nastrój. Dzieci stają w kole blisko siebie, ilustrując ruchem treść wyliczanki: Stoimy ramię przy ramieniu Możemy być wielcy w oka mgnieniu Możemy być całkiem mali Lecz nigdy nie będziemy sami ! Dzieci witają się wzajemnie przez podanie ręki. 5. Zabawa przy muzyce smutnej i wesołej (dzieci mimiką i ruchem ukazują emocje). 6. Słuchanie krótkich rymowanek i dopasowywanie ich do odpowiedniego prawa

Dzień Misia

DZIEŃ MISIA – 25.11.2019r. 1.Powitanie uczestników spotkania – dzieci i ich ukochanych misiów. Nauczycielka wyjaśnia, że 25 listopada jest obchodzony światowy Dzień Pluszowego Misia – wszystkie misie i te małe i te duże mają swoje święto. 2.Dzieci krótko przedstawiają swoich przyjaciół – ulubione maskotki. Nauczycielka trzyma w rękach misia i wita się z wszystkimi wierszykiem Jana Brzechwy: Proszę Państwa, oto miś. Miś jest bardzo grzeczny dziś. Chętnie Państwu łapę poda. Nie chce podać? A to szkoda! 3. Zabawa „Spacer misiów” Nauczyciel rozkłada na podłodze koła hula-hoop. Zaprasza dzieci–misie do domków (obręczy). Następnie mówi, że misie są głodne i idą na spacer szukać miodu. Gra wolno na talerzach. Dzieci chodzą na czworakach, opierają dłonie i stopy na podłodze, patrzą przed siebie. Na przerwę w muzyce misie wracają do swoich domków i zasypiają. Zabawę powtarzamy kilka razy. 4. Misiowa muzyka relaksacyjna Dzieci–misie zasypiają. (Mogą mruczeć przez sen). N

Koło fortuny

Jak wykorzysta ć ko ł o fortuny w edukacji? Ostatnio szko ł a, w której pracuje naby ł a ko ł o fortuny.  Jak je wykorzysta ć ?  Poni ż ej par ę przyk ł ad ó w: .     Ko ł o to te ż genialne ­narz ę dzie, kiedy chcemy nagrodzi ć na­szego ucznia lub ca łą klas ę  za dobr ą prac ę i uwag ę na zaj ę ciach. Wybieraj ą c nagrody, np. ulubiona gra na podsumowanie zaj ęć , kr ó tki filmik z YouTube, ś piewanie ulubionej piosenki, sprawimy naszej klasie du ż o przyjemno ś ci, a kiedy do tego wykorzystamy w ł a ś nie ich sugestie, motywacja do pracy na kolejnych zaj ę ciach b ę dzie o wiele mocniejsza.  .     Wybieranie dzia ł a ń – odpytywanie .     Na lekcji wf .     Ć wiczenia ortograficzne – jaka literę wpisać, .     Utrwalanie liter .     Utrwalanie cyfr .     Wybieranie grup  Wybór osoby: Bywa,   ż e ci ęż ko jest wybra ć  nam osob ę , kt ó ra przyjdzie do odpowiedzi lub przeczyta zadanie z podr ę cznika.  Czy było to dla Was pomocne?