Przejdź do głównej zawartości

KAHOOT

Aplikację "Kahoot" poznałam na jednym ze szkoleń. Zarówno ja, jak i moi uczniowie zakochaliśmy się w niej od razu :)

Aby zacząć, należy zarejestrować się na stronie kahoot.com. Rejestracja jest bardzo prosta                  i bezpłatna. Na pewno sobie z nią poradzisz.

Teraz możesz zagrać, lecz potrzebny jest Ci do tego 1 komputer dla prowadzącego (na tym kompie logujesz się na "kahoot.com" i wyświetlasz wyszukaną grę. Dobrze jest gdy mamy możliwość podpięcia się do tablicy interaktywnej bądź telewizora, wtedy jest lepsza jakość wyświetlania gry) oraz przynajmniej jeden telefon, tablet dla uczestników, którzy będą na nich zaznaczać odpowiedzi. 

Wyświetlasz grę, natomiast osoby grające, wchodzą na kahoot.it i  wpisują GAME PIN wyświetlany na ekranie, a następnie swój nick. 

Jak wyszukać gry?


Klikamy na "discover" i wyskakuje nam wiele propozycje gier, stworzonych przez innych ludzi. Gdy już jakąś wybierzemy, wchodzimy w nią i wyskakują nam pytania. Jeżeli nam odpowiada, po lewej stronie, na zielonym polu, jest opcja play. Klikamy i zaczynamy grać:)



Możesz również stworzyć własnego Kahoot'a. Aplikacja oferuje możliwość wykonania quizu, mieszaniny, czy też ankiety. Jak to zrobić?



Tym razem po lewej stronie klikasz "Create" i wykonujesz polecenia, która Ci się wyświetlają. Kreator gier poprowadzi Cię krok po kroku.

Gdzie znajdziemy swoje "kahooty"?

Zamieszczone są one w zakładce "KAHOOTS". Znajduje się obok "Discover".

I tyle :)

Aplikacja pozwala w sposób ciekawy i interesujący spędzić czas w domu z dzieckiem, czy też powtórzyć wiadomości w szkole, urozmaicić lekcje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

  DZIEŃ PRAW DZIECKA   Przebieg: 1. Powitanie w kole – przysyłanie iskierki przyjaźni i uśmiechu. 2.  Zabawa z szablonami – „Pokaż mi co czujesz” - omówienie prawa do wyrażania swoich emocji (szablony wyrazów twarzy). 3.  Zabawa: "Pokaż proszę". POKAŻ PROSZĘ pokaż proszę gdzie masz oczy, gdzie masz uszy, a gdzie nos, pokaż rękę, pokaż nogę, gdzie na głowie rośnie włos? podnieś rękę tupnij nogą kiwnij głową "tak" lub "nie" klaśnij w ręce skocz do góry i uśmiechnij się! 4.  Zabawa integracyjna: Ramię przy ramieniu – wprowadzenie w dobry nastrój. Dzieci stają w kole blisko siebie, ilustrując ruchem treść wyliczanki: Stoimy ramię przy ramieniu Możemy być wielcy w oka mgnieniu Możemy być całkiem mali Lecz nigdy nie będziemy sami ! Dzieci witają się wzajemnie przez podanie ręki. 5. Zabawa przy muzyce smutnej i wesołej (dzieci mimiką i ruchem ukazują emocje). 6. Słuchanie krótkich rymowanek i dopasowywanie ich do odpowiedniego prawa

Dzień Misia

DZIEŃ MISIA – 25.11.2019r. 1.Powitanie uczestników spotkania – dzieci i ich ukochanych misiów. Nauczycielka wyjaśnia, że 25 listopada jest obchodzony światowy Dzień Pluszowego Misia – wszystkie misie i te małe i te duże mają swoje święto. 2.Dzieci krótko przedstawiają swoich przyjaciół – ulubione maskotki. Nauczycielka trzyma w rękach misia i wita się z wszystkimi wierszykiem Jana Brzechwy: Proszę Państwa, oto miś. Miś jest bardzo grzeczny dziś. Chętnie Państwu łapę poda. Nie chce podać? A to szkoda! 3. Zabawa „Spacer misiów” Nauczyciel rozkłada na podłodze koła hula-hoop. Zaprasza dzieci–misie do domków (obręczy). Następnie mówi, że misie są głodne i idą na spacer szukać miodu. Gra wolno na talerzach. Dzieci chodzą na czworakach, opierają dłonie i stopy na podłodze, patrzą przed siebie. Na przerwę w muzyce misie wracają do swoich domków i zasypiają. Zabawę powtarzamy kilka razy. 4. Misiowa muzyka relaksacyjna Dzieci–misie zasypiają. (Mogą mruczeć przez sen). N

Koło fortuny

Jak wykorzysta ć ko ł o fortuny w edukacji? Ostatnio szko ł a, w której pracuje naby ł a ko ł o fortuny.  Jak je wykorzysta ć ?  Poni ż ej par ę przyk ł ad ó w: .     Ko ł o to te ż genialne ­narz ę dzie, kiedy chcemy nagrodzi ć na­szego ucznia lub ca łą klas ę  za dobr ą prac ę i uwag ę na zaj ę ciach. Wybieraj ą c nagrody, np. ulubiona gra na podsumowanie zaj ęć , kr ó tki filmik z YouTube, ś piewanie ulubionej piosenki, sprawimy naszej klasie du ż o przyjemno ś ci, a kiedy do tego wykorzystamy w ł a ś nie ich sugestie, motywacja do pracy na kolejnych zaj ę ciach b ę dzie o wiele mocniejsza.  .     Wybieranie dzia ł a ń – odpytywanie .     Na lekcji wf .     Ć wiczenia ortograficzne – jaka literę wpisać, .     Utrwalanie liter .     Utrwalanie cyfr .     Wybieranie grup  Wybór osoby: Bywa,   ż e ci ęż ko jest wybra ć  nam osob ę , kt ó ra przyjdzie do odpowiedzi lub przeczyta zadanie z podr ę cznika.  Czy było to dla Was pomocne?